Zestaw Lift-MTB

Zestaw Lift-MTB (kit) MADE IN FRANCE do szybkiej zmiany roweru w e-bike (rower elektryczny)

Lift-MTB to silnik elektryczny, bateria i komplet niezbędnych elementów, czyli cały zestaw (kit) pozwalający w łatwy i szybki sposób samodzielnie zmienić niemal każdy współczesny rower w rower elektryczny (e-bike).


Rower górski (lub każdy inny) bez silnika


Rower z silnikiem elektrycznym – mocowanie dolne


Rower z silnikiem elektrycznym – mocowanie górne




Lift-MTB jest zestawem opracowanym przez Francuzów – byłych zawodników kolarstwa górskiego i jest produkowany we Francji. Całość jest zbudowana w taki sposób, by wytrzymać ciężkie warunki ostrej jazdy górskiej, a nawet różne ewolucje, jak skoki na rowerze. Oferowany komplet to już trzecia, ulepszona wersja V3.

POWERower.pl jest jedynym i autoryzowanym przedstawicielem Lift-MTB w Polsce, oferującym sprzedaż zestawów, a także montaż, serwis i potrzebne wsparcie informacyjne, w przypadku samodzielnego montażu przez klienta.


Twój własny
rower

Nie musisz sprzedawać swojego ulubionego roweru. Łatwo zmieniasz go w niezawodny e-bike w przystępnej cenie!


Made in
France

Kit opracowany i produkowany we Francji przez miłośników MTB i byłych zawodników. Przetestowany i niezawodny!




Niska waga
i prostota

Tylko niezbędne elementy dobrej jakości z trwałych materiałów. Najniższa waga na rynku, prostota i łatwość serwisowania.



Sterowanie
manetką

Dodajesz gazu z manetki i sam decydujesz kiedy i ile zużywasz prądu. Bateria wystarcza na dłużej niż w tradycyjnym elektryku.

Szczegółowa specyfikacja techniczna silnika i zestawu

  • Silnik: 36 V ze zintegrowanym sterownikiem
  • Mocowanie: kompatybilne z ISCG 05, płyta alu 7075, obróbka CNC „nowa wersja dwukolorowa” (montaż na zewnątrz u dołu pod ramą lub wewnątrz trójkąta ramy)
  • Wolnobieg silnika: Zębatka 8 zębów z nowym systemem stabilizacji pozycji
  • Zębatka główna: typ szeroka-wąska firmy Race Face®, aluminium 7005 (30 zębów lub 32 zęby)
  • Łańcuch: shimano® 10v
  • Napinacz łańcucha: z uszczelnionym pierścieniem łożyska koła
  • Manetka na kierownicy z diodowym wskaźnikiem naładowania. Funkcje włączanie/wyłączanie oraz gniazdo zasilania z baterii typu „szybkozłączka”
  • Materiał osprzętu: stal ISO 10.9 oraz aluminium (dystanse)
  • Zestaw montażowy: Zestaw ze stali Serflex i tworzywa sztucznego, rama ochronna z pianki, zapasowy zestaw złącza Anderson x1
  • Moment obrotowy osiągany na tylnym kole: od 80 Nm do 90 Nm
  • Moc silnika – nominalna i maksymalna szczytowa: 450 W do 750 W
  • Maksymalna prędkość wspomagania: do 50 km/h (w zależności od warunków i biegów)
  • Maksymalna prędkość na płaskim bez pedałowania: do 40 km / h (w zależności od warunków i biegów)
  • Zużycie prądu szczytowe: 25 A
  • Średnie zużycie ciągłe: 12 A
  • Głośność dźwięku w odległości 150 cm: około 60 dB
  • Kompletny mechanizm korbowy: „HXR”easy shift lub „classic”
  • Kolorystyka: grafika typu „motocross” (5 kolorów do wyboru: czarny, czerwony, niebieski, zielony, fioletowy)
  • Dostępne baterie w zestawie: 5 A/18 Wh | 8,7 A/313 Wh | 11,6 A/418 Wh | 14,5 A/522 Wh | 17,4 A/626 Wh

Stickery do oklejenia elementów silnika i manetki

Pokazane na obu rodzajach montażowych – pod ramę i do wewnątrz trójkąta ramy

Dzięki LIFT MTB zmienisz swój rower w POWERower!


ZOBACZ ZESTAW

Elementy zestawu do roweru elektrycznego

Lift-MTB – standard kit

  • Silnik szczotkowy działający na napięcie 36V ze sterownikiem elektronicznym
  • Aluminiowy blat CNC mocujący silnik (do wyboru mocowanie górne lub dolne)
  • Manetka gazu
  • Bateria z BMS (jedna z 5 typów do wyboru o pojemności od 180Wh do 660Wh)
  • Dedykowana ładowarka
  • Korba Race Face (z zębatką wąska/szeroka napędu 30T lub 32T)
  • Oś suportu (jedna z 5 rodzajów w zależności od typu ramy roweru)
  • Łańcuch do silnika
  • Napinacz łańcucha z rolką Shimano
  • Osłona rolki
  • Stalowy pasek mocujący
  • Kabel łączący baterię z silnikiem
  • Nalepka na silnik (jedna z 5 rodzajów kolorów)
  • Komplet śrub
Elementy opcjonalne dodawane na zamówienie

Lift-MTB – opcje

  • Aluminiowy koszyk do montażu baterii do ramy
  • Czujnik kadencji PAS
  • Adapter ISCG
  • Ekran z wyświetlaczem
  • Prowadnik łańcucha

Kilka prostych faktów

Zobacz za co wysoko punktowany jest LIFT MTB

Kompatybilny z większością rowerów

Prawdopodobnie najlżejszy sposób na elektryczny rower

Przetestowany i używany przez wielu zawodników

Made in France!

Trwałość, łatwość montażu i serwisu

Kilka prostych pytań

Dowiedz się szybko najważniejszych informacji o zestawie LIFT MTB

  • Czy zestaw będzie pasował do mojego roweru?
  • Ile przejadę kilometrów na silniku elektrycznym?
  • Czy podczas montażu zestawu ingeruje się w oryginalny rower?
  • Jeżdżę ostro. Czy to „coś„ się nie zepsuje?
  • Dlaczego LIFT MTB ma być lepszy od innych zestawów lub firmowych rowerów elektrycznych?
Czy zestaw będzie pasował do mojego roweru?

Najprawdopodobniej tak, ponieważ jest to rozwiązanie uniwersalne, zgodne z 80% rowerów. Istnieje możliwość zamówienia górnego lub dolnego mocowania (w trójkącie ramy lub pod ramą). Ponadto zestaw jest konfigurowalny do różnych szerokości ram, suportów itp. Można go montować w rowerach górskich sztywnych i fullach, fatach, trekkingach, a nawet typu BMX, miejskich czy dziecięcych.

Ile przejadę kilometrów na silniku elektrycznym?

To zależy od wielu czynników – jak mocną masz baterię (a precyzyjnie mówiąc, jaką pojemność posiada bateria), jak intensywnie będziesz sam pedałował, czyli jaki będzie udział Twojej siły do użytego wspomagania oraz jak ciężki masz rower, w jakim terenie będziesz jeździł itp. Można jednak przyjąć, że na jednej niedużej baterii (ważącej 1,6 kg) pedałując ze średnią siłą, uda Ci się dojechać do większości schronisk górskich w Beskidach pokonując trasę 60 km (suma podjazdów 870 m). Jeśli lubisz bike-parki, zakładając różnicę wzniesień 300 m, uda Ci się trzykrotnie podjechać na miejsce startu przy średnim pedałowaniu. Przeczytaj więcej o typach baterii i zasięgu jazdy – kliknij tutaj.

Czy podczas montażu zestawu ingeruje się w oryginalny rower?

Zestaw można zamontować samodzielnie, o ile posiada się minimum wiedzy, umiejętności manualnych i narzędzia. Nie ingeruje się trwale w oryginalny rower. Instalacja zestawu wymaga wymiany osi suportu i korby z przednimi zębatkami, które są w zestawie. Jeśli posiadasz przednią przerzutkę to także należy ją zdemontować. Pierwszy montaż (dopasowanie do roweru) może zająć 1-2 godziny. Następnie każdorazowe zdemontowanie i ponowny montaż wymaga ok. 15 minut pracy. Montujemy zestawy w Bielsku-Białej lub dojeżdżamy do klienta.

Jeżdżę ostro. Czy to „coś„ się nie zepsuje?

Wszystko można zajechać i zniszczyć. Niemniej, kit został opracowany przez byłych zawodników z nastawieniem na wytrzymałość. Dlatego jest prosty w konstrukcji. Zajrzyj do sekcji z filmami wideo, by przekonać się jakie ewolucje można wykonywać. Kit nadaje się do jazdy typu all mountain, XC, enduro, a nawet DH.

Dlaczego LIFT MTB ma być lepszy od innych zestawów lub firmowych rowerów elektrycznych?

Z wielu powodów. Po pierwsze, decydując się na zestaw nie rezygnujesz ze swojego roweru, który zapewne dobrze dobrałeś dla siebie i go lubisz. Elektryczne rowery markowe nie są produkowane w tak szerokiej ofercie. Po drugie, zestaw jest prosty i lekki (Twój rower będzie ważył zaledwie 3,5 kg więcej), dzięki czemu nie straci za wiele swoich cech, zwrotności itp. Po trzecie, zestaw nie jest drogi w stosunku do swoich możliwości, a tym bardziej w porównaniu z gotowymi rowerami elektrycznymi podobnej wysokiej klasy. I najważniejsze, zestaw jest trwały, uniwersalny, a w razie potrzeby łatwo demontowalny i prosty w serwisie.



Jesteś gotów na rower elektryczny?


Zamów 886-586-554

Masz wątpliwości lub pytania?


Zadzwoń 517-838-414

Copyright: POWERower.pl | Lift-MTB Polska / Paradox Kinetics Polska / Bafang Dealer | Bielsko-Biała | info@powerower.pl