Jak jest zamontowany silnik do roweru (ISCG)? • POWERower

Twój własny rower elektryczny - najważniejsze kwestie, pytania i odpowiedzi

Jak jest zamontowany silnik do roweru (ISCG)?

Title:

Description:

Zestaw elektryczny jest przykręcany do ramy śrubami do mocowań typu ISCG lub za pośrednictwem adapteru

System ISCG do montażu silnika alektrycznego w rowerze Współcześnie produkowane rowery posiadają specjalny zestandaryzowany uchwyt w okolicy suportu. Nazywa się on ISCG 05. Starsze rowery posiadają wersję oznaczoną 03, a jeszcze starsze nie posiadają go wcale. Przed zakupem należy sprawdzić swoją ramę. W tym miejscu mocowany jest gruby aluminiowy blat zestawu Lift-MTB trzymający silnik. W przypadku braku systemu ISCG, jest możliwość zamówienia specjalnego adaptera.

Zestaw elektryczny Lift-MTB jest dostępny w dwóch wersjach – można go zamontować wewnątrz trójkąta lub pod ramą. W pierwszym przypadku rama musi oferować odpowiednią ilość miejsca, by pomieścić silnik, a w drugim, im uzyskamy większy prześwit, czyli odległość silnika od podłoża, tym lepiej, bo zmniejsza to ryzyko uderzenia i uszkodzenia silnika.

Mocowanie wewnątrz trójkąta ramy

Silnik elektryczny nad suportem

Mocowanie na zewnątrz trójkąta ramy

Silnik elektryczny pod suportem

Jeśli twoja rama nie jest kompatybilna ze standardem ISCG, wówczas mocowanie odbywa się za pomocą specjalnego adaptera. Jest on opcjonalną częścią zestawu Lift-MTB i nie jest dodawany standardowo do kita. Należy go zamówić przy zakupie.

W zależności od tego, jaki standard suportu został użyty w ramie i jaka jest szerokość mufy, dostępne są różne adaptery. Szczegóły w osobnym artykule.



e-bike zrób to sam - osie suportuW skład zestawu elektrycznego Lift-MTB wchodzi także dedykowana oś suportu, jako komplet z przednią zębatką i korbami. Montaż tych elementów jest konieczny, bowiem do działania potrzebne są dwa koła zębate – jedno dla łańcucha do tylnego koła, a drugie dla łańcucha do silnika. Zębatka posiada wolnobieg i to też jest powód, dla którego stanowi ona element zestawu. Dowiedz się więcej tutaj.

Tak więc dzięki odpowiednio przemyślanej konstrukcji zestawu Lift-MTB zachowujesz swój suport, a wymieniasz jedynie oś i korbę. Jeśli chcesz szybko zmienić swój rower w e-bike, musisz wybrać oś korby o tym samym rozmiarze, co Twoja aktualna.

Dostępnych jest 5 wersji:

  • 24mm średnica osi: Shimano Hollowtech
  • 22mm średnica osi lewa strona oraz 24mm prawa strona: SRAM gxp
  • 30mm średnica osi: Rotor, E13 (wersja z aluminiową osią – ekspercka za dopłatą)
  • 24mm średnica osi i długość 170mm do rowerów typu fat-bike
  • 24mm średnica osi i długość 190mm do rowerów typu fat-bike

Korby do systemu Lift-MTB produkuje firma Race Face

Renomowana firma, doskonała jakość


Pytania? Zadzwoń!

pn.-pt. 9:00-17:00

886-586-554

Pytania? Napisz!

odpowiemy najszybciej jak to możliwe

info@powerower.pl

Copyright: POWERower.pl (Bielsko-Biała) | CYC Motor Polska | Lift-MTB Polska | Paradox Kinetics Polska
Polityka korzystania ze strony | info@powerower.pl