Na zestaw do konwersji (tzw. KIT) składa się silnik elektryczny i niezbędny osprzęt do montażu w rowerze oraz do obsługi działania, w tym zwykle suport, korby, zębatki, elektronika (sterownik), okablowanie, wyświetlacz, czujniki itp. Osobnym elementem jest bateria.
Na zestaw trzeba patrzeć, jak na komplet elementów, wyprodukowany przez daną firmę, który jest spójny i oferowany w całości „as is” (taki jaki jest). Producent zapewnia, że prawdopodobnie uda się bez żadnej niszczącej ingerencji w rower (szlifowanie ramy, wiercenie, podcinanie itp.) zainstalować jego rozwiązanie. Niemniej, to do kupującego należy całkowita odpowiedzialność, zarówno za sprawdzenie kompatybilności swojego roweru z danym zestawem, jak i sam montaż.
POWERower zapewnia wsparcie informacyjne w zakresie kompatybilności, jednak nie może zagwarantować pewności w tym zakresie w odniesieniu do konkretnych modeli rowerów, a jedynie podpowiedź.
W niektórych przypadkach, np. dla zestawów CYC Motor, producent oferuje szablony do druku obrysu silnika i mocowania 1:1 tak, by można dokonać wstępnych przymiarek.
W sprawach technicznych w pierwszej kolejności należy korzystać ze stron internetowych producentów:
W sprawie kompatybilności, czyli sprawdzenia, czy dany napęd uda się zamontować w konkretnym rowerze oraz w innych sprawach technicznych należy korzystać z:
Ze względu na specyfikę produktów (różne warianty zestawów) nie oferujemy koszyka zakupowego. Nasza strona nie jest sklepem internetowym. Każdy zakup wymaga kontaktu mailowego lub telefonicznego. Po osobistym uzgodnieniu szczegółów oraz dostępności, realizujemy sprzedaż ze stanu lub składamy zamówienie u producenta i sprowadzamy towar.
Przedstawione na stronie ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Z uwagi na kursy walut, zmienne ceny przesyłek i inne uwarunkowania niezależne od nas, cena może ulec zmianie, a gwarantowana jest jedynie w momencie składania zamówienia.
Sprzedajemy towar wysyłkowo (także zagranicę), choć jest możliwy odbiór osobisty w Bielsku-Białej po uprzednim uzgodnieniu terminu i miejsca odbioru. Nie przyjmujemy gotówki, a jedynie płatności bankowe (przelewy na wskazane w dokumencie sprzedażowym konto bankowe).
Pierwszeństwo w zakupie części mają nasi klienci. Posiadany przez nas stan magazynowy części zamiennych służy przede wszystkim obsłudze napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych naszych klientów. Jeśli ilość magazynowa jest bezpiecznie duża, oferujemy części każdemu zainteresowanemu.
Nie oferujemy montażu zestawów elektrycznych w rowerach bezpośrednio w naszej firmie. Współpracujemy w tym zakresie z zewnętrznymi serwisami, które montują silniki. Chęć zlecenia montażu wymaga indywidualnego uzgodnienia warunków (czas, termin, miejsce oddania i odbioru roweru, cena). Ceny różnią się w zależności od serwisu, montowanego zestawu oraz roweru (w szczególności rodzaju suportu). W przypadku problemów z montażem (niekompatybilność), które wystąpią podczas montażu, dalsze działanie wymaga kontaktu i decyzji właściciela roweru i zestawu (np. odnośnie ingerencji w rower).
Zawsze najpierw następuje zakup zestawu, a potem oddanie go wraz ze swoim rowerem do montażu.
Nie oferujemy usług serwisowych sprzedawanych napędów. Zestawy serwisuje się samodzielnie (zgodnie z zaleceniami producenta) lub zleca w serwisach rowerowych, które takimi czynnościami się zajmują.
W przypadku wystąpienia usterki i konieczności naprawy, należy samodzielnie zdiagnozować problem (miejsce wystąpienia usterki). Podobnie jak w wyżej wymienionej sytuacji sprawdzania kompatybilności montażu przed zakupem, można to zrobić zasięgając wiedzy w internecie (fora, grupy, blogi) lub bezpośrednio u producenta. POWERower także służy pomocą w diagnozowaniu awarii i znalezieniu wadliwej części.
Po zdiagnozowaniu problemu, należy zamówić u nas nową część i następnie dokonać demontażu i montażu, czyli jej wymiany we własnym zakresie, tj. samodzielnie lub zlecając taką czynność w dowolnym serwisie zajmującym się tego typu czynnościami.
Wszystkie produkty posiadają gwarancję wg wytycznych producenta. W przypadku wystąpienia usterki, która nie jest wykluczona z gwarancji (czyli wada fabryczna, nie zaś naturalne zużycie lub zniszczenie przez niewłaściwe użytkowanie), należy najpierw zgłosić nam usterkę (preferowana forma zgłoszenia – e-mailowo). Następnie są dwie możliwości działania:
W przypadku napraw gwarancyjnych istnieje wiele innych możliwości naprawy/wymiany, które można ustalać z nami indywidualnie. Jesteśmy elastyczni i zawsze dążymy do końcowego sukcesu i zadowolenia klienta, jednocześnie chcąc, by naprawa/wymiana była jak najmniej kłopotliwa dla klienta i trwała jak najkrócej.
Copyright: POWERower.pl (Bielsko-Biała) | CYC Motor Polska | Lift-MTB Polska | Paradox Kinetics Polska
Polityka korzystania ze strony | info@powerower.pl