CYC Motor X1 STEALTH GEN.3 • POWERower

Najnowsza wersja centralnego napędu elektrycznego do konwersji rowerów w e-bike na rok 2022/2023

CYC Motor X1 STEALTH GEN.3 to nowość na sezon 2022/23. Napęd jest rozwinięciem poprzedniej generacji. Zestaw otrzymuje od razu symbol Gen.3 ze względu na dużą ilość zmian i wspólne cechy z napędem X1 Pro Gen.3.


CYC Motor X1 STEALTH GEN.3 to najbardziej zaawansowany kit do konwersji roweru w e-bike. Zestaw został zaprojektowany od podstaw, by zapewnić najlepsze cechy wśród wszystkich zestawów do konwersji dostępnych na rynku. A obecnie, wraz z wprowadzeniem trzeciej generacji, jest dodatkowo usprawniony i bardziej niezawodny. To zestaw łatwy w montażu i kompatybilny z większością ram rowerowych.

POWERower.pl jest jedynym i autoryzowanym sprzedawcą CYC Motor w Polsce i zaledwie trzecim w Europie po Niemcach i Wielkiej Brytanii. Działamy przede wszystkim wysyłkowo, choć jest możliwość odbioru osobistego w Bielsku-Białej. Oferujemy sprzedaż i dostęp do części w przypadku awarii lub konieczności wymiany ze względu na zużycie. Montaż we własnym zakresie przez klienta lub w serwisie rowerowym (odpłatnie).


Doznania z jazdy lepsze niż w firmowych rowerach elektrycznych: większa moc i manetka gazu – więcej fanu z jazdy.

Dlaczego CYC Motor X1 Stealth Gen.3?

Obecnie najbardziej zaawansowany technologicznie zestaw do konwersji roweru w e-bike. Zaprojektowany od podstaw, dobrze przemyślany i lekki.

Główne cechy i specyfikacja napędu CYC Motor X1 STEALTH GEN.3


  • Moc 1.500 W (sterownik CYC X6)
  • Maksymalny moment obrotowy 150 Nm
  • Maksymalna liczba obrotów na minutę (korby): 300
  • Niska waga (silnik z kontrolerem – 2.7 kg, całość – 4,5 kg)
  • Czujnik nacisku w wolnobiegu (torque sensor)
  • Suport z osią na wielowypust typu ISIS
  • Elastyczny, programowalny kontroler CYC Motor X6 opracowany w oparciu o platformę open source VESC
  • Obsługa baterii o szerokim zakresie napięć od 36 V do 72 V
  • Zarządzanie z aplikacji mobilnej (iOS lub Android)
  • Bardzo dobra jakość materiałów i wykonania
  • Zwarta konstrukcja, estetyka
  • Łatwość montażu
  • Kompatybilność z większością rowerów (suport BSA 68-83 mm i BB92 pressfit oraz fatbike 100 mm i 120 mm)
  • Wysokie osiągi prędkości, dostępne zębatki przednie 32T i 38T w standardzie BCD 104 szeroko-wąskie
  • Q-factor: 190 mm
  • Dostępne dwie długości korb: 165 mm i 175 mm
  • Dobry prześwit dla ostrej jazdy górskiej
  • Brak oporów przy jeździe bez wspomagania
  • Manetka dla pełnej kontroli pracy i mocy
  • Odporny na warunki atmosferyczne
  • Dostępne różne kolorowe wyświetlacze i aplikacja na urządzenia mobilne
  • UWAGA! Rower nie jest zgodny z definicją prawną roweru elektrycznego

Specyfikacje, instrukcje i inne ważne informacje na stronie producenta:

kliknij tutaj




Pytania? Zadzwoń!

pn.-pt. 9:00-17:00

886-586-554

Pytania? Napisz!

odpowiemy najszybciej jak to możliwe

info@powerower.pl

Copyright: POWERower.pl (Bielsko-Biała) | CYC Motor Polska | Lift-MTB Polska | Paradox Kinetics Polska
Polityka korzystania ze strony | info@powerower.pl