CYC Motor Photon to kompaktowy napęd centralny do zmiany niemal każdego roweru w rower elektryczny. Prawie bezgłośny, lekki i jednocześnie zaawansowany technologicznie.
Doskonały wybór do rowerów górskich typu hardtail, trekkingów, graveli, czy rowerów z przeznaczeniem do jazdy miejskiej. Z powodzenie sprawdzi się także w rowerach z pełnym zawieszeniem, zwłaszcza wtedy, gdy rower użytkowany jest turystycznie.
Co jest w zestawie
Oprócz baterii, nie potrzebujesz nic więcej, by przerobić swój rower w rower elektryczny.
- Moduł silnika z przekładnią i prawą częścią suportu oraz wbudowanym czujnikiem nacisku i temperatury
- Lewa część suportu (3 rodzaje zależne od suportu roweru: BSA 68-83, BSA 100 mm = BB92, BSA 120 mm); w przypadku kompatybilności z suportem typu pressfit BB92 dodatkowym elementem jest adapter „BB92 to BSA”
- Oś suportu (wielowypust ISIS) z kompletem podkładek w tym o-ring blokujący (j.w. – 3 rodzaje ze względu na długość)
- Zębatka napędowa roweru (4 wielkości do wyboru: 34T, 38T, 42T, 50T)
- Korby lewa i prawa (dwie długości do wyboru: 175 mm, 165 mm) ze śrubami do osi
- Wiązka kabli z silnika do podprowadzenia w okolicę kierownicy
- Wyświetlacz z przełącznikami sterującymi (2 typy do wyboru: SW102, DS103)
- Manetka gazu (3 typy do wyboru: kciukowa, połówkowa, pełna)
- Czujnik prędkości z wbudowanym modułem bluetooth do łączności z aplikacją mobilną
- Magnes na koło do czujnika prędkości
Jak kupować – elementy zamienne i opcjonalne
W naszym sklepie nie ma konfiguratora zestawów. Prezentujemy gotowe zestawy z różnymi opcjami i od razu widoczną ceną za cały zestaw. Przy tej okazji od razu można się zorientować, które opcje dostępne są od ręki.
Zobacz rozszerzony opis napędu i porównanie do X1 Stealth
Podstawowa wersja napędu CYC Motor Photon ma następującą konfigurację:
- Suport gwintowany BSA 68-83 mm i dopasowana do niego oś o odpowiedniej długości (180 mm) oraz odpowiednio długa lewa część suportu
- Zębatka 38T
- Wyświetlacz SW102
- Korby długości 175 mm
- manetka kciukowa
Bez zmian ceny można zgłosić chęć wyposażenia zestawu zamiennie w korby 165 mm oraz zębatkę 42T. Wymaga to wcześniejszego kontaktu z nami w celu ustalenia czy części posiadamy na stanie magazynowym.
W sklepie znajdują się ponadto zestawy w innych konfiguracjach mieszanych:
- kompatybilność z suportem typu pressfit BB92
- kompatybilność z suportem typu BSA 100 mm lub 120 mm (do fat-bike)
- zębatka innej wielkości niż standardowe, tj. 34T lub 50T
- wyświetlacz DS103
Jeśli nie ma zestawu w dokładnie takiej konfiguracji, jakiej szukasz – zapytaj nas o możliwość skompletowania z części dostępnych w magazynie lub zamówimy odpowiedni zestaw dla Ciebie. W szczególności dotyczy to manetek innych niż kciukowa (bardzo rzadko zamawiane) oraz zębatek 42T, a zwłaszcza 50T.
Ponadto do każdego zestawu można dobrać niezależne opcjonalne elementy za dopłatą (wymaga kontaktu w sprawie dostępności). Elementy nie są wymagane do działania całego zestawu:
- Czujniki hamowania
- Oświetlenie
Cechy i specyfikacja
- Moc do 1.200 W (nominalnie do 750 W)
- Maksymalny moment obrotowy 110 Nm
- Maksymalna liczba obrotów na minutę (korby): 190
- Niska waga (silnik z kontrolerem – 3.3 kg, całość – 4,3 kg)
- Czujnik nacisku (torque sensor)
- Suport z osią na wielowypust typu ISIS
- Elastyczny, programowalny kontroler CYC Motor X6 opracowany w oparciu o platformę open source VESC
- Obsługa baterii o zakresie napięć od 36 V do 52 V
- Efektywność: 82% przy 90 Nm
- Zarządzanie z aplikacji mobilnej (iOS lub Android)
- Bardzo dobra jakość materiałów i wykonania
- Zwarta konstrukcja, estetyka
- Łatwość montażu
- Kompatybilność z większością rowerów (suport BSA 68-83 mm i BB92 pressfit oraz fatbike 100 mm i 120 mm)
- Wysokie osiągi prędkości, dostępne zębatki przednie 34T, 38T, 42T oraz 50T
- Q-factor: 200 mm lub 220 mm
- Dostępne dwie długości korb: 165 mm i 175 mm
- Brak oporów przy jeździe bez wspomagania
- Manetka dla pełnej kontroli pracy i mocy
- Odporny na warunki atmosferyczne (IP65)
- Dostępne różne kolorowe wyświetlacze i aplikacja na urządzenia mobilne (SW102, DS103)
- Napęd prawie bezgłośny
- UWAGA! Rower nie jest zgodny z definicją prawną roweru elektrycznego